Informatie

Als een kind vier jaar is, mag het naar school. Met vijf jaar is het kind leerplichtig.

Ongeveer 6 weken voor de eerste schooldag van het kind maakt de leerkracht van groep 1/2 een afspraak met de ouders voor een kennismakingsgesprek. De leerkracht geeft informatie over de school en voor ouders is er de gelegenheid om vragen te stellen. Ook is het belangrijk om de nodige informatie uit te wisselen die van belang is voor een optimale begeleiding van uw kind. Ouders wordt dan gevraagd een inschrijfformulier in te vullen.

Met de betreffende groepsleerkracht, juf Martje of juf Alie, wordt vervolgens een afspraak gemaakt voor een aantal wenochtenden, net voor de vierde verjaardag. Voor vragen kunt u terecht bij juf Alie (maandag en dinsdag) of bij juf Martje (woensdag, donderdag en vrijdag)

Tel. school: 0519 - 321989

Wanneer u 6 weken voor de verjaardag van uw kind nog niets van school hebt gehoord, kunt u contact opnemen met school.