Schoolgids

De basisschool is een stukje van je leven. Voor de kinderen en voor u. Jarenlang is er diezelfde weg van huis naar school en weer terug. In de loop van de jaren vertrouwt u uw kind zo'n 8000 uur toe aan de zorg van de juffen en meesters van de basisschool. Dat is een belangrijk deel van een kinderleven. Een basisschool kies je dan ook met zorg.

Scholen verschillen nogal, in manier van werken, in sfeer en in wat kinderen er leren. Scholen hebben verschillende kwaliteiten. In deze schoolgids schrijft onze school over de doelstellingen, de werkwijze en de sfeer, maar ook over de resultaten die behaald worden. Vanaf januari 1999 is de schoolgids landelijk een verplicht onderdeel in de schoolpresentatie. U kunt de schoolgids inzien of downloaden via onderstaande link.

Schoolgids 2023-2024